Total Pageviews

DE FACTO episod 2

salam...

di sebebkan blog http://www.hasellusiby.blogspot.com tengah mengalami masalah, jadi saya post saja mengenai update video novel DE FACTO episod 2 disini.

Alhamdulilah, penerimaan video novel de facto episod satu agak okey, seramai hampir 300 view dalam masa seminggu, jadi, saya teruskan usaha dakwah dalam versi video novel ini sehingga ke penamatnya (jika di izinkan). Di dalam youtube itu juga terdapat link untuk mendownload video novel ini ke mobile anda atau menonton saja di dalam komputer. Apapun, selamat terhibur.

Jadi, saksikanlah DE FACTO episod 2, hanya di YouTube, saluran AIZVERUS:


DE FACTO EPISOD 2



DE FACTO EPISODE 1
(bagi yang tak tengok lagi)




Trailer DE FACTO



selain itu juga, saya dalam usaha untuk menwujudkan satu forum dan website untuk menengahkan kreativiti rakyat malaysia ke mata dunia. Maksud saya, rakyat tanah melayu ini saya yakin amat bijak, kreatif dan mempunyai ciri survivor yang bagus. Jadi, apa salahnya kita menjadi 'berani' sikit dan lari dari kepompong malu tak bertempat, dan bersama2 berkongsi kreativiti, pandangan dan inovasi diri kita, ke mata dunia. Insyallah, doakan saya agar dapat merealisasikan misi ini. Insyallah.

p/s: saya sudah mencipta forum di http://www.forum.tubepanas.com, tapi ada sedikit masalah teknikal dan besar kemungkinan saya kena re-build balik forum itu. Maka, maaf dari saya.
Share this post :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 25, 2011 at 8:57 PM

Salam ,

lame x jenguk sini. menarik de facto tuh :D


sbr nk tgk siri 3


tetang forum tuh. insyaAllah sy ingin membantu (walaupun kurang mahir dlm it tp untuk memeriahkan forum insyaAllah. :D)

-faff

Anonymous
April 4, 2011 at 5:32 AM

tumpang taya,


adakah penulisan bangsa Mim itu dari penulisan kamu sepanjang kamu mengumpul data disetiap sudut atau memang sudah ada yang menulis tetang mim, maksud saya..

dari sudut penulisan , bukan lisan..

penulisan di internet.

kerana saya rasanya kamu la yang pencetus penulisan tetang bangsa mim di alam maya.


WAllahualam.

April 8, 2011 at 9:02 AM

kononnya.....

Post a Comment

Artikel lama Nusanaga

ALL TIME POPULAR

 
TEAM: TUBEPANAS | atasbawah | fan page
Copyright © 1999. Nusanaga - All Rights Reserved
Template Created by NUSANAGA Published by hasellusiby
Proudly powered by Blogger