Total Pageviews

DE FACTO ep.3 dan Tubepanas.com

salam...

maaf kerana sudah lama tidak update blog ini. Sekarang ini saya cuba untuk mencipta satu laman web yang mana dapat mengumpulkan koleksi video atau apa saja untuk di ketengahkan kepada orang ramai tentang kreativiti dan inovasi khususnya dari kalangan rakyat Malaysia.

Jadi, di situ juga saya jadikan tempat untuk update koleksi video DE FACTO. Banyak perkara dan idea dalam kepala tapi tak semua mampu dapat di buat dan di selesaikan. Kadangkala frasa 'kesempurnaan yang tidak dapat di sempurnakan' oleh seorang pakcik beberapa tahun dulu yang dikatakan pada saya itu barangkali betul juga.

Pernahkah anda kecewa bila banyaknnya idea anda tidak dapat di terjemahkan ke alam nyata ini. Tapi anda sungguh membuak buak untuk membantu diri sendiri dan umat ini? Inilah yang terjadi pada saya kini. Apapun, tidak boleh kita salahkan sesiapa dan barangkali 'belum masa' itulah puncanya ia terjadi.

Apapun, saya ingin update siri DE FACTO seterusnya, episod 3:-




dan, silalah layari website yang tidak seberapa ini (masih dalam percubaan dan mungkin akan berpindah ke platform Blogspot yang lebih user-friendly)...

Share this post :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 12, 2011 at 6:10 AM

cerita kamu ini sangat terasa dihati ini.

Wallahualam , cerita ini membuatkan hatiku makin laju berdenyut..

apa yg mampu ditulis didalam komen ini.. hanya

"subahanallah"

Anonymous
April 13, 2011 at 9:32 AM

salam ...pakcik tu cakap ....kesempurnaan perbuatan tu bukan frasa pakcik tu punya ....tu dikirm oleh foruumner nama fo..l. kepada pakcik tuh ....frasa tu pun ambik dari arwah ho7....apa apapun saudara aiz....lantakkanjeee frasa tu..tak jadi apa apa kalau percaya sangat frasa tu....usaha dan ikhthiar adalah kemenanangan ...kalau berjaya kemenangan berganda pula.....teruskan usaha murni aiz...salam

Anonymous
May 11, 2011 at 8:36 AM

idea tak dpt dinyatakan dan usaha nk bantu diri sendiri buntu nungkin sebabnya tak kena cara. klu ikut gerak rasa hati insya'Allah akan ditunjukn jlnnya.kdg2 jln yg mudah terpampang di dpn mata pun kita tak perasan kerana duk berperasaan mampu buat dgn jln lain.last2 hati kata lain pi buat lain.klu dlm diri takde kesatuan camne nk bantu diri.asahla gerak rasa hati jgn dibiar terbuai dgn perasaan.kelak rosak binasa diri tiada mampu diselamatkan lagi.tiada guna disesali nanti.

May 22, 2011 at 3:37 AM

tiada episod ke empat ka..
lagi satu napa byk sangat grammmatical error..
newey inti dan plot yg lawa...
sangat byk double meaning yg bt kita berfikir..mantap

Post a Comment

Artikel lama Nusanaga

ALL TIME POPULAR

 
TEAM: TUBEPANAS | atasbawah | fan page
Copyright © 1999. Nusanaga - All Rights Reserved
Template Created by NUSANAGA Published by hasellusiby
Proudly powered by Blogger