Total Pageviews

Permainan Kad illuminati yang menyeramkan

Permainan Kad illmunati

Salam.

Illuminati card game ini telah di reka oleh Steve Jackson pada tahun 1981. Dia mendapat idea ini selepas berbual dengan cover artist Dave. Pada tahun 1983, maka lahirlah secara rasminya permainan illuminati trading card game ini.

Biarpun begitu, ia hanyalah permainan. Akan tetapi selepas peristiwa runtuhan World Trade Center (WTC) pada tahun 2001, ianya kembali menjadi suatu misteri kerana ada satu kad mengambarkan WTC ini telah di letupkan dan runtuh. (10 kad paling seram)

Sejak itu, ramai mulai mengkaji tentang kad permainan ini walaupun tidak mahu bermain. Mereka hanya mahu melihat lakaran design dan apa yang tertulis di dalam kad-kad ini. Ternyata, terdapat pelbagai perkara telah terjadi dan bakal terjadi yang ada di lukis/tulis di dalam kad permainan ini.


Sebelum itu, saya mahu pembaca menilai beberapa kad yang (mungkin) ada kaitan dengan kejadian yang telah berlaku di dalam negara kita yakni Malaysia sejak kebelakangan ini. Ianya makin jelas selepas tahun 2000 sehinggalah sekarang. Apa kata anda?





Sila lihat koleksi kad yang ada ini dan selaraskan dengan kejadian yang telah berlaku. Bukanlah meminta untuk anda percayai konspirasi akan tetapi pencipta kad permainan ini mengetahui sesuatu dan menterjemahkannya di dalam suatu permainan untuk kita nilaikan. Sekian.

























































































































































































































































































Share this post :

+ comments + 1 comments

August 26, 2019 at 11:22 AM

Blur tak dpt dibaca

Post a Comment

Artikel lama Nusanaga

ALL TIME POPULAR

 
TEAM: TUBEPANAS | atasbawah | fan page
Copyright © 1999. Nusanaga - All Rights Reserved
Template Created by NUSANAGA Published by hasellusiby
Proudly powered by Blogger