Total Pageviews

Wallpaper: Tak kan Melayu Hilang Di Dunia

salam, selamat menjelang tahun baru 2012 pada pembaca blog nusanaga sekalian :D

Kali ni saya mahu berikan satu lagi wallpaper sempena tahun 2012 yang bakal menjelma. Dua jenis wallpaper yang sama jenis, cuma beza ada 'kata2 dari saya' je :p

Al-kisahnya bermula bila saya mencari busana melayu, dan terjumpa satu gambar pendekar yang memakai penutup muka. Kelihatan sungguh menarik, jadi mahu menjadikannya satu wallpaper.

Sila 'right click' dan 'save as' untuk mengambil wallpaper ini.
Atau Download untuk versi 2600 x 1900

p/s: Jikalau sesiapa yang mahu membeli busana seperti ini, sila ke (kredit kepada Busana Tekua) SINI.
Kiranya ini satu 'balas budi; saya kepada empunya gambar, kerana saya telah meculik salah satu peragaannya. 




hang tuah
Wallpaper 1 



hang tuah 2

Wallpaper 2 
Share this post :

Artikel lama Nusanaga

ALL TIME POPULAR

 
TEAM: TUBEPANAS | atasbawah | fan page
Copyright © 1999. Nusanaga - All Rights Reserved
Template Created by NUSANAGA Published by hasellusiby
Proudly powered by Blogger