Total Pageviews

Kisah channeling 2014 yang memaparkan hal 2018


Contoh hasil channeling 2014
Assalamualaikum dan salam sejahtera

Maaf kerana terlalu lama tidak saya update apa-apa di blog ini. Ini kerana saya lebih suka post di facebook saya berbanding di blog yang perlu di login. Mungkin saya dah bertambah malas atau sememangnya pemalas, jadi amat malas saya nak buka blogger akaun ini.

Apapun seperti tajuk diatas, artikel ini adalah mengenai kisah channeling.

Jika anda seorang yang pernah mengikuti blog saya yang asal - future phenomenon di wordpress sehinggalah ke blogspot nusanaga ini, saya pernah siarkan tentang chanelling.

Anda boleh search artikel itu di google dengan menaip channeling nusanaga. Ia akan berikan link tentanh artikel itu di sana.

Apakah itu channeling?
Ia adalah suatu kaedah untuk mendapatkan atau membaca serta membawa info yang bersifat abstrak yang akan diolah selaras dengan kefahaman manusiawi.

Seperti contoh, sesuatu ilmu yang belum pernah manusia ketahui, seseorang channeler atau mediumship atau bahasa senangnya adalah orang yang kesurupan itu akan 'download' info tadi dan membawa masuk ke dalam akal atau terus ke media seperti kertas, komputer, telefon, serta alat perakam yang lain.

Tak faham?
Contoh, saya nk dapatkan info mengenai sesuatu tempat yang belum pernah saya jejaki. Jadi saya gunakan keadah chaneling yang sesuai dengan saya (take note: terdapat pelbagai keadah channeling seperti jenis mimpi, tangan tulis, mata tembus dan sebagainya).

Untuk mendapatkan infomasi itu, saya gunakan teknik tangan tulis. Oh ya, sebelum lakukan channeling buatlah bermacam2 pendinding kerana data atau info yang di "download" itu belum tentu shahih dan mungkin telah bercelaru dengan akal fikiran anda atau paling jahay, nafsu dan mainan syaitan.

Dan jika anda tidak puas hati dengan tahap "filter" hasil channeling itu, anda boleh dapatkan bantuan dari channeler atau expertist tentang ilmu/data/info itu supaya sentiasa ada cross check.

Dan untuk pengetahuan anda, telah banyak saya lakukan channeling dan saya selalu cross check dgn pelbagai orang. Dan sejak tahun 2016, saya secara perlahan-lahan meninggalkan semua yang saya telah tahu ini atas alasan untuk plug out dari kajian sejarah, konspirasi dan mitos. Ini kerana, banyak data2 yang dikumpulkan dan dibincang tidak lain hanyalah membawa pada perpecahan dan pergaduhan.

Akan tetapi pada tahun ini saya terpaksa ketengahkan kembali hal channeling ini kerana entah bagaimana, saya terasa hasil channeling saya untuk kes MH370 tahun 2014 telah menyebabkan saya terdetik untuk berkongsikan dengan para pembaca saya diblog nusanaga ini.

Berikut adalah hasil channel (tak penuh) untuk kes MH370 yahun 2014 yang seolah2 memaparkan kisah yang sedang berlaku pada tahun ini, 2018.

Sekian
Wassalam
Share this post :

Artikel lama Nusanaga

ALL TIME POPULAR

 
TEAM: TUBEPANAS | atasbawah | fan page
Copyright © 1999. Nusanaga - All Rights Reserved
Template Created by NUSANAGA Published by hasellusiby
Proudly powered by Blogger