Total Pageviews

PERIHAL WUDUK, AIR DAN HIJAB

PERIHAL WUDUK, AIR DAN HIJAB


*Alam barzah, alam jin dan manusia berada di bumi yang sama.Alam barzah tak ubah seperti 'locker' sebelum bumi baru a.k.a padang mashar bermula.

*Alam atas/langit adalah bumi kedua/paralel bumi (dalil: tiap perkara/makhluk ada penduanya). jadi Alam malakut, Jabarut, dan lain-lain tak ubah seperti "container" bumi yang sedia ada, di pisahkan oleh hijab yang berlapis-lapis.

*sains mengatakan kita ada 11 dimensi

*AL-QURAN mengatakan, kita ada 7 lapis bumi dan 7 lapis langit... jadi, apakah mungkin kita punyai 7 jenis dimensi bumi bawah dan 7 dimensi bumi atas/langit. Alam bumi kita ini pula adalah pertengahan antara keduanya.

*Kedua-kedua lapisan ini terpisah oleh satu PIT STOP (Perhentian), yakni GUNUNG QAF. Ini merupakan tempat terjauh yang Jin dan syaitan boleh pergi sedangkan INSAN boleh melepasi lebih dari ini.

*Peristiwa isra mikraj mengatakan bahawa bumi terletak di hujung tanduk lembu di atas ikan nun. Jadi, ini mapping besar keadaan dunia (langit dan bumi) mengikut perkiraan Astronomi yakni pada kedudukan bintang PIECES dan TAURUS.

*Ada kisah tentang seseorang itu boleh memasuki dunia bunian/jin dengan JASADNYA SEKALI jikalau menjumpai pintunya (mitos: salah satunya di gelanggi).

*Banyak versi mengenai encounter atau terrmasuk ke alam bunian di mulakan dengan datangnya kabus pelik.

*Jadi, kabus dan air merupakan INDICATOR terpenting dalam proses perhubungan antara alam ini.

*Dalam Quran juga di ceritakan tentang, segalanya berkaitan dengan air termasuklah alam ini.

*Darah merupakan air. Oleh yang demikian, banyak ritual mengunakan darah. Ia seolah-oleh membuka MEDIUMSHIP antara suatu alam dengan alam ini.

*Begitu juga dengan orang persilatan. Bertapa atau meditasi berdekatan dengan punca air seperti air terjun, sungai dan alir yang mengalir dapat mempercepatkan proses 'pembelajaran' dan mematangkan kejiwaan.

*Asbab itu jugalah umat islam di galakkan sentiasa berwuduk.

*Wuduk bukan saja membersihkan akan tetapi menjernihkan sifat spiritual/kejiwaan kita agar di jauhi dari unsur negatif yang mana ada berkaitan dengan darah kotor pada jasad kita.

*Darah adalah suatu "transportasi"/kenderaan kepada jin dan syaitan.

*Jin dan Syaitan bergerak dalam jasad Bani Adam melalui pembuluh darah (angin dalam badan dan darah kotor).

*Bila tiada sesuatu pelindung dari luar yakni lapisan kulit kita, maka dengan mudah jin dan syaitan itu memasuki tubuh badan kita melalui tiap organ yang terbuka seperti telingan, hidung, mulut, kemaluan dan mata.

*Asbab itulah wuduk di perlukan.

*Dan ada kalanya, wuduk yang sempurna akan membuka HIJAB secara tidak sengaja atau sengaja

*Dan demikianlah ada orang boleh 'melihat' alam lain. Begitu juga, ada orang boleh 'lipat bumi' atau teleportasi ke sana sini dengan keadaan wuduk yang sempurna.

*Wuduk nampak remeh tetapi ia adalah asas yang POWER !!!

*Jadi, air di bawa berwuduk itu ada KUASA dalam perhubungan antara alam. Bahkan sehingga ke 7 lapis bumi dan langit.

*Tidakkkah tiap kejadian ALLAH itu bukan berlaku dengan sia-sia?!


Share this post :

+ comments + 4 comments

.
April 14, 2014 at 8:48 PM

lagi bro..
sikit sgt..
baru muqoddimah nie.
hikhik..

April 14, 2014 at 9:36 PM

well said bro

.
April 15, 2014 at 6:29 PM

solat berjamaah bersamaan fadhilatnya 27 gandaan darajat.
bagaimana pula dgn solat bersendirian,tetapi memperolehi ganjaran sebagaimana solat berjamaah?.
meluruskan saf diri dgn diri2 dari segenap demensi alam yg selari, dengan mengarahkan wajah diri kepada wajah agung disebalik hijab..pemilik mutlak sekalian wajah.

April 16, 2014 at 3:36 AM

Amat benar,

Dalam darah ada besi. Seperti eksperimen elektrokimia subjek kimia tingkatan 5, besi memberi elektrik. Dan elktrik tersebut adalah Direct Current, DC.

Ingat haba dalam spektrum elektromagnet, EM? Ia adalah gelombang yang panjang. Dan DC adalah tenaga EM yang rata dan lebih menyerupai gelombang panjang.

Jadi kenapa air. Air adalah amat berlawanan dengan besi, air lutsinar, besi legap. Air boleh dilalui cahaya, besi tak boleh dilalui cahaya.

C.A.H.A.Y.A. Lihat cahaya putih, satu bentuk radiasi, dalam spektrum elektromagnet. Adalah dibahagian tengah. Tapi cahaya yang saya katakan ini, adalah dari matahari yang beradiasi dan ia berada di dalam frekuensi yang tinggi. Dan frekuensi tinggi dipanggil Alternating Current, AC.

Air mampu mengawal frekuensi tinggi dan menggunakannya secara yang kita suka.

Air, sperti kristal, adalah objek frekuensi tinggi. Juga graviti.

Besi, seperti juga kuprum, adalah objek frekuansi rendah. Juga magnet.

Elektrokimia dalam subjek tingkatan 5 adalah satu bentuk rectification, seperti bumi men-recity-kan cahaya matahari, AC untuk digunakannya sebagai medan magnet dan graviti bumi, DC.

Jadi, magnet elektrik graviti dan radiasi telah dikaitkan disini. Kita ada kesatuan tenaga fizik sekarang.

Adakah anda mampu melihatnya?

>email saya: amang91@yahoo.com

Post a Comment

Artikel lama Nusanaga

ALL TIME POPULAR

 
TEAM: TUBEPANAS | atasbawah | fan page
Copyright © 1999. Nusanaga - All Rights Reserved
Template Created by NUSANAGA Published by hasellusiby
Proudly powered by Blogger